اعزام ۱۲ نیروی پادگان شهید کبریایی آران به مناطق سیل‌زده کشور

فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل از اعزام ۱۲ نیروی پادگان شهید کبریایی آران به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

اعزام ۱۲ نیروی پادگان شهید کبریایی آران به مناطق سیل‌زده کشور

سرهنگ شکرالله نصیری ضمن اشاره به ارسال کمک‌های مردمی از کاشان به مناطق سیل زده کشور اظهار داشت: در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور سلسله مراتب فرماندهی به منظور کمک رسانی و مردم یاری مناطق سیل زده کشور با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان در وهله نخست کمک‌های مردمی در قالب یک سری چادر و پتو به این مناطق ارسال شد.

وی ضمن اشاره به ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور از هشتم لغایت ۱۵ فروردین خبر داد و افزود: به مناسبت گرامیداشت روز ارتش سومین محموله کمک‌های مردمی نیز به مناطق سیل زده کشور ارسال شد و تمامی اعتبارات این کمک‌ها نیز از طریق نیروی زمینی ارتش تأمین شد تا هزینه‌ای متوجه مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان نشود.

فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل از اعزام ۱۲ نیرو به مناطق سیل زده کشور خبر داد و ابراز داشت: ترابری و بارگیری تمامی محموله‌های کمک‌های ارسالی در سه مرحله به مناطق سیل زده کشور بر عهده همکاران وظیفه ما بود که زحمات بسیاری را در این خصوص کشیدند.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات در راستای کاهش درد و آلام مردم سیل زده کشور انجام شده است، گفت: میزان خسارات وارد شده ناشی از وقوع سیل در مناطق سیل زده کشور بسیار زیاد است و این مجموعه امید دارد تا با انجام چنین اقداماتی گوشه‌ای از درد و رنج مردم این مناطق را تسکین داده باشد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها