توده هوای سرد وارد سیستان و بلوچستان می‌شود

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: روزچهارشنبه توده هوای سرد به سیستان و بلوچستان نفوذ خواهد کرد که به دنبال آن شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

توده هوای سرد وارد سیستان و بلوچستان می‌شود

علی ملاشاهی اظهار داشت: بر اساس آخرین الگوهای پیش یابی برای امروز بعدازظهر در زاهدان و سایر نقاط مرکزی استان شاهد افزایش شدت باد تا بیش از 80 کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: طوفان از سمت جنوب غرب همراه با گرد و خاک خواهد بود همچنین پیش بینی ‌می‌شود نفوذ گرد و غبار حاصل را به شمال استان شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: بر اثر شدت وزش طوفان تردد در جاده های منتهی به بم، نهبندان و شمال استان دچار اختلال خواهد شد همچنین باد شدید و موقتی در منطقه سیستان را شاهد خواهیم بود که اوایل شب با کاهش باد و در اواخر شب تشدید وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه توده هوای سرد به سیستان و بلوچستان نفوذ خواهد کرد افزود: در شهرهای شمالی، مرز شرقی و نوار غربی وزش باد شدید همراه با گردوخاک از سمت شمال را داریم که طی روزهای پنج شنبه تا اواسط هفته آینده در شمال و نوار شرقی تداوم وزش باد با شدت کمتر پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: برای روزهای آینده دمای هوا در نیمه شمالی استان بین 8 تا 10 درجه و در جنوب سیستان و بلوچستان نیز بین 3 تا 5 درجه کاهش خواهد داشت.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با توجه به اینکه در سواحل و روی دریا وزش باد شدید رخ خواهد داد دریای عمان مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها