جانبازان قطع نخاعی خود را به کاروان کمک‌رسانی سیل‌زدگان خوزستان رساندند+ تصویر

جانبازان قطع نخاعی استان خوزستان در اقدامی جهادی با تهیه اقلام موردنیاز سیل‌زدگان خوزستان و بسته‌بندی آن‌ها به کمک مردم‌شان آمدند تا از سیل خروشان کمک‌رسانی جا نمانند.

جانبازان قطع نخاعی خود را به کاروان کمک‌رسانی سیل‌زدگان خوزستان رساندند+ تصویر

جانبازان قطع نخاعی استان خوزستان در اقدامی جهادی با تهیه اقلام موردنیاز سیل‌زدگان خوزستان و بسته‌بندی آنها به کمک مردمشان آمدند تا از سیل خروشان کمک‌رسانی جا نمانند.

جانبازان قطع نخاعی با تهیه و تأمین اقلامی همچون برنج، وسایل بهداشتی، شکر، خوراکی‌ و بسته‌بندی آنها توسط جمعی از جوانان گروه‌های جهادی خوزستان خود را به کاروان بزرگ کمک‌رسانی به سیل‌زدگان رساندند.

در حاشیه بسته‌بندی کمک‌‌های ویژه سیل‌زدگان، فریدون غلامی اظهار داشت: مردم در سیل اخیر با کمک‌رسانی و همردردی با سیل‌زدگان همچون هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

دبیر اجرایی اولین کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان بیان کرد: اکنون نوبت دولت است که خدمات لازم را به سیل‌زدگان سطح کشورها ارائه و از آلام آنها بکاهد.

همچنین در بخش دیگر این مراسم، عبدالعلی ذاکری با اشاره به تهیه و آماده‌سازی بسته‌های کمک‌رسانی برای نقاط مختلف استان، اظهار داشت: در این بسته‌های مواد غذایی، وسایل بهداشتی، شکر، خوراکی‌ تدارک دیده شده است.

دبیرکل اولین کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان بیان کرد: بسته‌های آماده شده به مناطق حاشیه اهواز و روستاهای مورد نیاز توزیع می‌شود. هدف از این امر قدم برداشتن در مسیر کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها