سیلاب شرق و جنوب کرمان را تهدید می‌کند

شهردار کرمان گفت: در صورت بارندگی زیاد خطر سیلاب دو ناحیه شهر کرمان را از شرق و جنوب تهدید می‌کند.

سیلاب شرق و جنوب کرمان را تهدید می‌کند

سید مهران عالم زاده یکشنبه شب در نشست عمومی شورای شهر کرمان در ابتدا با بیان اینکه زمانیکه جلسه مدیریت بحران در استانداری در خصوص سیل خوزستان برگزار شد، گفت: مقرر شد کرمان به کمک مردم شهر حمیدیه در خوزستان برود.

عالم زاده ادامه داد: در این راستا ٢٠ پرسنل طی دو مرحله به همراه وسایل و ماشین آلات به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بارش باران حادثه آفرین شده و شاهد سیل در خوزستان بودیم، گفت: اما نکته بارز و جالب در مردم شهر حمیدیه، تعصبشان نسبت به شهرشان بود؛ به طوریکه با وجود دستور تخلیه در ١٦ فروردین مردم ماندند و شهر را حفظ کردند و حتی با کمک همدیگر و به صورت دستی سیل بند ایجاد کردند.

شهردار کرمان گفت: همه مردم در این موقعیت باید کمک کنند و اگر این هم افزایی باشد می‌توانیم در همه حوادث موفق باشیم.

وی ضمن تشکر از همکاری شبانه روزی همکاران در شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر از شب گذشته یادآور شد: بارندگی اگر زیاد شود خطر در دو ناحیه شهر را از شرق و جنوب تهدید می‌کند که در شرق ده بالاست که ٤٠ میلیارد اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: به معاون امور عمرانی استاندار کرمان سه میلیارد تومان تأمین می‌شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه رودخانه ماهان هم از جنوب شهر کرمان را تهدید می‌کند، ادامه داد: در این خصوص به زودی مشاوری تعیین و کار مطالعات آن را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: در رابطه با محور شرقی غربی نیز مقرر شد با پیگیری موسوی معاون استاندار، هزینه بخشی از این مسیر برآورد شود تا کلید آغاز کار زده شود.

وی تصریح کرد: این محور می‌تواند کمک زیادی به کاهش بار ترافیکی خیابان شریعتی داشته باشد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها