نجات 2نفر از سرنشینان قایق صیادی در چابهار

معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات 2 نفر از سرنشینان قایق صیادی پس از 7 روز سرگردانی در بندر چابهار خبر داد.

نجات 2نفر از سرنشینان قایق صیادی در چابهار

سید حسن ابراهیمی افزود: در پی اعلام خبر یک کشتی یونانی MT) FINESS ) در حال عبور از آبهای دریای عمان، طی تماس مخابراتی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار ( MRCC )، سرگردانی یک قایق صیادی با دو نفر سرنشین را به مرکز MRCC اعلام کرد، سپس با وجود شرایط نامساعد جوی، بلافاصله شناور ناجی 5 به محل اعزام و در موقعیت مربوطه حضور پیدا کرده و سرنشینان پس از انجام معاینات اولیه پزشکی توسط شناور ناجی 5 به اسکله شهید کلانتری، منتقل و به سلامت به خانواده هایشان، تحویل داده شدند.

معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: این 2نفر سرنشین قایق صیادی پس از 7 روز سرگردانی در دریا، در فاصله 80 مایلی از سواحل بندر چابهار توسط تیم جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نجات یافتند.

وی گفت: افراد مضطر از صیادان بندر سیریک استان هرمزگان بوده که به دلیل خرابی موتور قایق به مدت 7 روز تمام بدون آب و غذا در دریا سرگردان بودند و شرایط جسمی آنها نشان دهنده تحمل شرایط دشوار از سوی آنها بوده است.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها