جستجو برای یافتن دختربچه غرق شده در رودخانه ملایر ادامه دارد

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: جستجو برای یافتن دختربچه غرق شده در رودخانه «حرم آباد» ملایر تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

جستجو برای یافتن دختربچه غرق شده در رودخانه ملایر ادامه دارد

باب الله فتحی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر افزود: با توجه به اینکه شهرستان ملایر مبادی ورود و خروج متفاوتی دارد و مسافران زیادی به ملایر می‌آیند و یا قصد عبور از آن را دارند باید در صورت بارش برف در روزهای آینده آمادگی لازم در همه دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به موضوع اسکان اضطراری مسافران اشاره و بیان داشت: خوشبختانه در شهرستان ملایر ظرفیت‌های بالایی وجود دارد و این آمادگی نیز وجود دارد تا در صورت لزوم و بارش مجدد برف بتوانیم مسافرین را در مکان‌هایی که در نظر گرفته‌شده اسکان اضطراری داشته باشیم.

فتحی با اشاره به حادثه اخیر در ملایر و غرق شدن یک دختربچه ۱۰ ساله در رودخانه حرم آباد ملایر بیان داشت: متأسفانه با تمام اطلاع‌رسانی‌های لازم و کنترل‌هایی که صورت گرفت یک موتورسوار به همراه دخترش وارد پل رودخانه حرم آباد شد و در عبور از آن به رودخانه سقوط کرد.

وی بابیان اینکه وضعیت راکب موتورسیکلت مناسب است و نجات یافته است، افزود: جستجو برای پیدا کردن دختر وی ادامه دارد و از تمام ظرفیت شهرستان و کمک استان همدان استفاده کرده‌ایم و این جستجو تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: باید از جوسازی و شایعه‌پراکنی به‌ویژه در فضای مجازی دوری شود تا نیروهای امدادی بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری جستجو را به‌پیش ببرند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها