۴۱ تن مواد غذایی فاسد در استان همدان جمع‌آوری و امحا شد

۴۱ تن مواد غذایی فاسد در استان همدان جمع‌آوری و امحا شد

جلال‌الدین امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طرح سلامت نوروزی توسط 18 تیم بازرسی بهداشت محیط با استعداد 138 بازرس در استان برای بازرسی و کنترل 20 هزار مرکز مورد هدف دانشگاه علوم پزشکی همدان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و عرضه موادغذایی حساس به میزان24 هزار و 500 مورد انجام شد و همچنین هفت هزار و 100 مورد بازرسی بهداشت محیط از اماکن عمومی حساس انجام شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اهم اقدامات اکیپ‌های بهداشت محیط بیان کرد: مجموع بازدید انجام شده 31 هزار و 600 مورد بوده است که عملکرد قابل توجهی نسبت به سال گذشته است.

وی گفت: در این مدت 790 مورد بازرسی بهداشت محیط از اماکن بین‌راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی انجام شده است که 545 مورد از مراکز و اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و 107 مورد از این مراکز و اماکن بین‌راهی متخلف تعطیل شدند.

امیری با اشاره به17 هزار و 500 مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی افزود: یک هزار و 660 مورد بازدید از سامانه‌های آبرسانی به عمل آمده است.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی 41 تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی و تاریخ گذشته جمع‌آوری و امحا شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشتی به جمع‌آوری مراکز عرضه قلیان پرداختند و در این راستا 18 واحد عرضه قلیان تعطیل شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها