راه اندازی قطار گردشگری همدان/مسافران از امکانات استفاده کنند

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان از راه اندازی قطار گردشگری همدان در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: بسته کامل سفر با این قطار توسط آژانس‌های گردشگری عرضه می شود.

راه اندازی قطار گردشگری همدان/مسافران از امکانات استفاده کنند

علی خاکسار بابیان اینکه در آستانه سفرهای نوروزی، آژانس‌های مسافرتی نسبت به تهیه و تدارک پکیج تور قطارهای گردشگری غرب کشور اقدام خواهند کرد، گفت: ️تور قطار گردشگری به آژانس خاصی واگذار نشده و تمام شرکت‌های مسافرتی آزاد هستند تا این پکیج را طراحی و فروش بلیط را انجام دهند.

وی گفت: قطارهای گردشگری با پکیج تور همراه خواهند بود و شامل هزینه اقامت، غذا و گردش در اماکن تفریحی می‌شوند و هر شرکت مسافرتی می‌تواند این پکیج را آماده و عرضه کند.

خاکسار افزایش ۲ برابری ظرفیت قطار همدان - مشهد را نیز از جمله اقدامات انجام شده در راستای رفاه مسافران دانست و عنوان کرد: حرکت قطارهای نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شده و در این ایام قطار همدان - مشهد به جای یک روز در میان، به صورت روزانه حرکت دارد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان همچنین از ساخت راه آهن همدان - ملایر خبر داد و با بیان اینکه راه آهن همدان - ملایر به دلیل نقطه اتصال راه آهن تهران - اراک - کرمانشاه و تهران - همدان - سنندج از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: این اقدام باعث کاهش مسافت بین تهران تا کرمانشاه خواهد شد.

وی اضافه کرد: این روزها بیش از ۵۰ آژانس مسافرتی در همدان در تکاپو هستند تا ایرانی‌ها را روی ریل قطار راهی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین کنند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها