سیستان و بلوچستان به نماد تحول امنیتی تبدیل شده است

سیستان و بلوچستان به نماد تحول امنیتی تبدیل شده است

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر امروز با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه‌های امنیتی این استان اظهار داشت: در سال‌های اخیر دستاوردهای امنیتی بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان رقم خورده که این استان را به نماد تحول امنیتی کشور تبدیل کرده است.

وزیر دادگستری با اشاره به برخی تحرکات که در گذشته سبب ایجاد فضای ناامنی در سیستان و بلوچستان شده بود، گفت: خوشبختانه امروز با برقرای امنیت مطلوب در این استان، شاهد افزایش تمایل سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت حضور و سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز امنیت بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است، خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن شرایط، باید توسعه همه جانبه در سیستان و بلوچستان با سرعت بیشتری دنبال شود تا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این استان باشیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی نماد نظم و قانون و حافظ امنیت مردم است، افزود: دشمنان نظام تاکنون تلاش‌های زیادی در راستای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی داشته‌اند که به لطف خدا و در پی هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری خوب مردم با دستگاه‌های امنیتی موفق نشده و در آینده نیز راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها