۱۳۶ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان جنوبی تردد کردند

۱۳۶ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان جنوبی تردد کردند

جعفر شهامت در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تردد در جاده های استان با توجه به سفر های نوروزی رو به افزایش است.

وی افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های راهداری سراسر استان در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 52 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شهامت با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های استان 15 درصد بوده است تصریح کرد: همچنین اوج تردد در ساعات 11 و 18 و کمترین تردد بین ساعات 5 الی 4 بوده است.

وی محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته را محور فردوس بشرویه و بیرجند آرین شهر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: در ایام نوروز محدودیت های ترافیکی در محور دیهوک - کرمان تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 23 الی 6 صبح روز بعد در تاریخ های 4 و 12 فروردین ماه در محورهای فوق ممنوع است.

شهامت اظهار داشت: همچنین محور یزد - طبس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 الی 23 در تاریخ های 4 و 12 فروردین ماه در محورهای فوق ممنوع است.

وی افزود: محورهای نائین - خور - طبس، نائین - جندق - دامغان تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 23 الی 6 روز بعد در تاریخ های 5 ، 6 و 12 فروردین ماه در محورهای فوق ممنوع است و همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین ماه در کلیه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی شماره تلفن‌ گویای 141 و شماره تلفن ثابت 02188925252 , 32342076 - 056 را به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به هموطنان گرامی در مورد وضعیت راه‌های استان و کشور دانست.

شهامت بیان کرد: همچنین هموطنان می توانند با ارسال کد شهر مبدأ و کد شهر مقصد به سامانه پیام کوتاه 1000141 از آخرین وضعیت راههای مورد نظر و مسافت بین شهرها اطلاع یابند و یا برای آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه های کشور به نشانی www.141.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها