۴ طرح عمرانی در کاشان به بهره برداری رسید

چهار طرح عمرانی همزمان با هفتمین روز دهه فجر در کاشان به بهره برداری رسید.

۴ طرح عمرانی در کاشان به بهره برداری رسید

چهار طرح عمرانی همزمان با هفتمین روز دهه فجر با حضور علی اکبر مرتضایی، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس در کاشان به بهره برداری رسید.

علی اکبر مرتضایی در حاشیه بهره برداری این طرح های عمرانی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بهره برداری از پارک شهید ابراهیم زاده نخستین طرح عمرانی مورد بهره برداری امروز است، اظهار داشت: این پارک با متراژ ۱.۵ هکتار و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و دومین طرح نیز بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی میدان میوه و تره بار بوده است.

وی از رونمایی ماشین آتش نشانی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ایستگاه آتش نشانی شماره ۶ کاشان با مساحت ۵۰۰ مترمربع با مشارکت خیر کاشانی به بهره برداری رسید که این ایستگاه نقش مهمی در سرعت بخشی و کاهش زمان رسیدن به محل حادثه دارد.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهر مشکات کاشان ابراز داشت: این زمین چمن با مساحت بالغ بر هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در مدرسه طریق القدس شهر مشکات به بهره برداری رسید.

در ادامه سعید ابریشمی راد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و پروژه های عمرانی مورد بهره برداری در کاشان اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۴۰ پروژه عمرانی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در کاشان بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پراکندگی عادلانه پروژه ها در کاشان افزود: ۱۱ پارک، بوستان و پاتوق محله با ۳۵ هزار مترمربع وسعت، بیش از ۱۰۰ معبر فرعی به وسعت ۲۵۰ هزار متر مربع به بهره برداری می رسد و همچنین موضوعات محیط زیستی نیز مورد توجه قرار گرفته است و بر همین اساس کشتارگاه کاشان ساماندهی می شود.

شهردار کاشان با بیان اینکه سرمایه ما حضور مردم است، ابراز داشت: با حضور پرشور مردم کاشان در راهپیمایی 22 بهمن امسال به یقین چهلمین فجر انقلاب اسلامی با شکوه هر چه بیشتر برگزار می شود.

به مناسبت ایام الله دهه فجر در کاشان ۴۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت و همکاری خیران به بهره برداری می رسد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها