"مانور محدود سالیانه" در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد+ تصویر

"مانور محدود سالیانه" در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد+ تصویر

حسن امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون برگزاری مانور محدود سالیانه در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان که امروز برگزار شد اظهار داشت: برای حفظ آمادگی پرسنل عملیات امداد و نجات مانورهای دوره‌ای براساس قوانین سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مانورهای دوره‌ای به صورت 6 ماهه، یک ساله و دو سالانه کامل برگزار می‌شود، گفت: در مانورهای دو سالانه فرض بر این است که سانحه‌ای واقعی رخ داده و تعدادی مصدوم و فوتی داریم و باید به سانحه دیدگان کمک‌رسانی شود.

مدیر ایمنی فرودگاه اصفهان نیز در حاشیه برگزاری این مانور به خبرنگار تسنیم گفت: مانور امروز، مانور محدود سالیانه نام داشت که با هدف اندازه‌گیری زمان ورود نیروهای اطفا، امداد و نجات به محل سانحه انجام شد.

لشگری با بیان اینکه در سوانح هوایی شدت پیامد زیاد بوده و ثانیه‌ها تاثیرگذار است، افزود: در این مانور هدف این است که مشخص شود آیا نیروها می‌توانند در زمان مقرر و استاندارد به محل حادثه رسیده و وظایف خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه براین اساس مکان یا ماکت بزرگی را آتش زده و نفرات وظایف خود را در زمینه اطفا، امداد و نجات انجام می‌دهند، گفت: علاوه بر نیروهای امداد و نجات اداره‌کل فرودگاه‌های استان اصفهان، آتش نشانی پایگاه هوایی شهید بابایی، آتش نشانی و اورژانس شهر و هلال احمر در این مانور شرکت کردند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها