برخی دامداری‌های کهگیلویه و بویراحمد به سالن عروسی تبدیل شده‌اند

مشاور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دامداری‌های این استان به دلیل عدم نظارت‌ کافی در گذشته تبدیل به سالن عروسی شده‌اند.

برخی دامداری‌های کهگیلویه و بویراحمد به سالن عروسی تبدیل شده‌اند

چنگیز هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان زیادی از منابع کشور برای ایجاد طرح‌های مرغداری، پرورش ماهی و ...هزینه شد ولی باید بررسی شود که چند درصد از این طرح‌ها به مرحله اجرا رسیدند.

وی با بیان اینکه برخی دامداری‌های تبدیل به سالن عروسی شده‌اند، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در بخش دامداری‌ و دامپروری حرف برای گفتن دارد پس اینکه قیمت گوشت در این استان باید متناسب با استان‌های دیگر باشد، منطقی نیست.

هاشمی با بیان اینکه اساس اقتصاد مبتنی بر اشتغال است، ابراز کرد: تورم، رکود، رکود تورمی، سرمایه گذاری، ریسک، مخاطره، ابهام در فضای کسب و کار و نگرانی از فضای کسب و کار از مباحث اقتصادی است.

سنتی بودن دامداری‌ها عامل افزایش قیمت گوشت در آذربایجان غربی است نماینده مردم طبس در مجلس: کشاورزی و دامداری در خراسان جنوبی احیا شود اقتصاد بدون نفت| تلاش زنان روستایی خراسان شمالی در دامداری‌ها به روایت تصویر

وی با تاکید بر اینکه تشدید برخی نظارت‌ها، فضا را بر سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تنگ کرده است، ادامه داد: زمانی منابع به بهانه پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید به انحراف می‌رفت و خبری از نظارت نبود و امروز در هنگام جنگ اقتصادی یقیه سرمایه گذار را نباید بگیریم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد فعالان اقتصادی را سربازان جنگ اقتصادی دانست و افزود: این استان کوچک و دارای قلمرو محدود بوده و باید روی پارامترهای اقتصادی به صورت ویژه کار کنیم و باید کار توسط خاک خورده‌ها انجام شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها