خیران به 91 کلاس درس شهرستان خاش گرما بخشیدند

‌سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: با مشارکت، تلاش‌ها و حمایت‌های خیران به 91 کلاس درس از مدارس این شهرستان گرما هدیه شد.

خیران به 91 کلاس درس شهرستان خاش گرما بخشیدند

جلال هاشمزهی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنان نقش فرشته نجات را بر عهده دارند و با دلی پر از مهر و سرشار از محبت و نوعدوستی برای ذخیره آخرت خود تلاش می کنند و سرمایه‌های ارزشمندی را به دست می آورند که با تمام دنیا عوض نمی شود‌.

وی اظهار کرد: سال ها گذشت و هنوز هم نوشته هایمان آن قدر زیبا نیست که بالای سرمان قاب کنیم، مشق امشب هم، مثل دیشب، مثل هر شب زیباست و دو صفحه تمیز و زیبا می نویسیم؛ "آدمی را آدمیت لازم است‌."

هاشمزهی ادامه داد: خیرین و گروه مردمی با همراهی و همکاری داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان خاش با اهدای 91 چراغ دوگانه سوز (برقی نفتی) کم مصرف به دانش آموزان در مناطق محروم شهرستان خاش و بخش‌های تابعه گرمی را به91 کلاس درس هدیه دادند‌.

وی از دلسوزی های خیران و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس نقاط محروم شهرستان خاش قدردانی کرد‌.

هاشمزهی بیان کرد: امسال نیز به مانند سال‌های قبل خیران و داوطلبان این جمعیت در صحنه آمدند و به فرزندان خاش درس محبت و مهربانی دادند‌.

وی گفت: توزیع صدها بسته فرهنگی و آموزشی و کفش و لباس و توزیع چراغ و تانکرهای آب و آب معدنی و کمک های پزشکی و درمانی و غیره در مناطق محروم خاش از وجود همدلی و احساس پرشور در مردمی حکایت دارد که با تمام توان به هم وطنان نیازمند خود خدمت می کنند و شادی و نشاط را به منازل محرومان می آورند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها