زباله‌هایی که نقاشی ‌شدند

زباله‌های پلاستیکی یکی از بزرگترین معضلات زیست محیطی جهان امروز است و این ساخته دست بشر به علت قابلیت‌های فراوانی که دارد با تکیه بر قیمت ارزان آن، به شکل‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زباله‌هایی که نقاشی ‌شدند

کاربرد این محصول به حدی در زندگی امروزه گسترده شده که می‌توان انواع آن را در وسایل و ابزارهای پیش پا افتاده و روزمره گرفته تا وسایل فوق پیش رفته و استراتژیک به راحتی دید، تا جایی‌که زندگی بدون آن ممکن به نظر می‌رسد.

امین الله بالین پرست، هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی که با استفاده از مواد بازیافتی و به شکل ساده اثر هنری از طبیعت ساخته است در این خصوص گفت: حفظ محیط زیست و طبیعتی عاری از زباله و پلاستیک همواره یکی از دغدغه هایم بوده است.

وی افزود: همواره در این فکر بوده‌ام که چگونه میتوانم با اقدامی عملی، دوستان و هم نوعان خود را از اهمیت حفظ محیط زیست آگاه کنم تا اینکه به فکر ساخت اثر هنری از مواد بازیافتی افتادم.

بالین پرست اظهارکرد: ساخت این تابلو و اثر هنری به شدت مورد استقبال دوستان و علاقمند به کار هنری قرار گرفت و امیداورم در آینده بتوانم بصورت جدی تری این کار را توسعه و یک کارگاه تابلو سازی کوچکی از مواد بازیافتی راه‌اندازی کنم.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها