دولت باید به محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان توجه کند

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز در جاده زاهدان به خاش و ایرانشهر به سراوان حداقل ۱۰ نفر کشته می‌شوند، چرا دولت به محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان رسیدگی نمی‌کند؟.

دولت باید به محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان توجه کند

علی کرد امشب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: امروز سیستان و بلوچستان در آتش خشکسالی میسوزد و ضرورت دارد هیئت دولت هرچه زودتر به این استان سفر کند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم از تعداد کم پروژه های مصوب اجرا شده وزرا و مسئولان کشوری در استان گلایه دارند. مردم آن چیزی را می‌بینند که اجرا شده نه وعده‌های داخل صفحات روزنامه را!

وی خاطرنشان کرد: خشکسالی موجب شده دامداران حوزه انتخابیه من با یارانه و سبدهای غذایی رایگانی که توزیع می‌شود زندگی بگذرانند.

کرد تاکید کرد: گلایه داریم که چرا مرزهای سیستان و بلوچستان روان نمی شود و از ظرفیت آن به طور مناسب استفاده نمی‌شود.

نماینده مردم خاش در مجلس تاکید کرد: دولت باید دستور ویژه بدهد عبور مردم در گذرگاه‌های مرزی سیستانی و بلوچستان روان شود تا وضعیت معیشتی مرزنشینان کمی بهبود یابد.

کرد تصریح کرد: هر روز در جاده زاهدان به خاش و ایرانشهر به سراوان حداقل 10 نفر کشته می‌شوند، چرا دولت به محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان رسیدگی نمی‌کند؟

وی اظهار داشت: چرا گاز از کنار شهرهایی در استان مانند بمپور عبور کرده اما مردم آن گاز ندارند و گاز به شهرهایی رفته که بعد تبلیغاتی دارند.

نماینده مردم خاش گفت: آقای جهانگیری باید دستور بدهید آمایش سرزمینی سیستان و بلوچستان به سرعت تهیه شود تا از ظرفیت‌های استان به درستی استفاده شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها