دو پروژه گردشگری در شهر الوان کلنگ‌زنی شد

بزرگترین مجتمع گردشگری، رفاهی و خدماتی و نیز پارک طبیعت ۴۰ هکتاری در شهر الوان با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.

دو پروژه گردشگری در شهر الوان کلنگ‌زنی شد

«هاشم خنفری» شهردار شهر الوان از توابع شهرستان شوش عصر امروز در این مراسم گفت: پارک طبیعت ۴۰ هکتاری و همچنین بزرگترین مجتمع گردشگری، رفاهی و خدماتی با حضور استاندار کلنگ زنی شد.

خنفری ابتدا به کلنگ زنی پارک طبیعت اشاره کرد و افزود: در شهر الوان پیش از این پارک طبیعت وجود نداشت و شهرداری الوان تصمیم گرفت با توجه به ظرفیت های طبیعی موجود اقدام به راه اندازی این پارک کند.

وی با بیان اینکه در این پارک ۴۰ هکتاری گونه های زیبا و متنوع بومی از گل و درخت کاشته شده، گفت: این پارک می تواند به محل مناسبی برای ورزش و استراحت شهروندان الوانی تبدیل شود.

شهردار الوان یاداور شد: این پروژه از اولویت های ما به حساب می آید و برای ساماندهی اولیه از اعتبارات شهرداری استفاده می کنیم. جدول بندی، روشنایی، ساخت آلاچیق و ساماندهی معابر در لیست پروژه های اولویت دار ما ثبت شده و برای ادامه این پروژه از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه استفاده می شود.

شهردار شهر الوان در بخش دیگری از صحبت های خود به کلنگ زنی مجتمع گردشگری و خدماتی شهرداری الوان اشاره کرد و گفت: این مجتمع شامل تالار پذیرایی، رستوارن، هایپرمارکت، محوطه بوم گردی و اقامتگاه، مجموعه شهربازی برای کودکان و مرکزی برای معرفی جاذبه های گردشگری منطقه و شهرستان شوش است.

خنفری توضیح داد: کل سرمایه گذاری این پروژه ۴۰ میلیارد ریال است که ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری و مابقی ۲۴ میلیارد ریال از اعتبارات سازمان شهرداری ها تامین شده است.

شهردار الوان یاداور شد: امیدواریم با راه اندازی این مجتمع گردشگری، رفاهی و خدماتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه و افزایش فضای نشاط و شادابی گام های خوبی برداشته شود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها