عضو شورای شهرهمدان ازمردم عذرخواهی کرد/شهروندان درختان را بتکانند

عضو شورای شهر همدان به دلیل ضعف مدیریت شهری در انجام عملیات برف‌روبی و خدمات رسانی کند مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان از شهروندان عذرخواهی کرد.

عضو شورای شهرهمدان ازمردم عذرخواهی کرد/شهروندان درختان را بتکانند

جواد گیاه شناس پیرامون عملکرد شهرداری در پاکسازی معابر همدان پس از بارش اولین برف طی سال جاری با بیان اینکه بر وضعیت خدمات رسانی به شهروندان نظارت می شد، گفت: بنده نیز یک ساعت و نیم زمان برای طی کردن مسیری کوتاه در خیابان صرف کردم.

وی با بیان اینکه متاسفانه طبق گفته رئیس شورای شهر همدان خدمات رسانی به شدت کند بود و سردرگمی هم اتفاق افتاده بود، گفت: به سهم خودم از شهروندان عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر به علت بارش سنگین برف عوامل خدماتی مشغول فعالیت هستند، گفت: از شهروندان درخواست می کنم به خاطر بارش برف و به خصوص حجم سنگین برف نشسته بر روی درختان در پاکسازی برف مشارکت داشته باشند و به مدیریت شهری کمک کنند تا درختان سطح شهر آسیب جدی نبینند.

موضوع در جلسه شورای شهر بررسی می‌شود

عضو شورای شهر همدان بابیان اینکه متاسفانه کندی روند خدمات رسانی و ناهماهنگی های سطح شهر به واسطه بارش برف مشهود بود، گفت: در اولین جلسه شورای شهر همدان این موضوع مطرح و دلایل آن بررسی خواهد شد.

گیاه شناس از شهروندان خواست برای تکاندن درختان و درختچه های اطراف منازل و باز کردن راههای دسترسی خود، همکاری لازم را با مجموعه مدیریت شهری همدان داشته باشند چراکه موفقیت در عملیات برفروبی بدون مشارکت شهروندان دشوار است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها