کشف انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای تویسرکان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان گفت: ۱۷۲ انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای این شهرستان شناسایی شدند.

کشف انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای تویسرکان

محمد الوندی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان به وجود انشعبات غیر مجاز آب در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و افزود: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب کشف ۱۷۲ مورد انشعاب غیرمجاز در ۸ ماهه سال جاری عملیاتی شد که از این تعداد تاکنون ۸۰ مورد تبدیل به مجاز شده است.

وی با بیان اینکه در ۸ ماهه سال جاری تعمیر و تجهیز الکترو پمپ و همچنین بازسازی موتور خانه و حوضچه های سرچاه در ۱۳ روستا به منظور ارتقاء عملکرد آب رسانی و جلوگیری از هدر رفت آب در دستور کار قرار گرفت، گفت: در این رابطه عملیات اجرایی در بازه زمانی تعریف شده امکان پذیر شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان با بیان اینکه بهسازی و لایروبی ۲ دهنه چشمه، یک رشته قنات و یک حلقه چاه نیز به منظور افزایش و بهبود کیفیت آبرسانی مورد توجه قرار گرفت؛ عنوان کرد: اجرای ۷۰ متر فنس چاه در روستای وردآورد علیا از دیگر اقدامات انجام شده است.

الوندی همچنین به اجرا و اصلاح ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر خطوط شبکه توزیع و انتقال آن به ۱۳ روستا به منظور اجرای مدیریت مصرف اشاره و اظهار کرد: تعمیر و رفع نشتی مخزن روستای کمانگران به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و ارتقاء کیفیت آب شرب عملیاتی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها