نجات جان 21 کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه‌های «الماس» آذربایجان

رئیس جمعیت هلال احمر تسوج، از نجات جان 21 کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه‌های الماس توسط نجاتگران هلال‌احمر تسوج خبر داد.

نجات جان 21 کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه‌های «الماس» آذربایجان

علیرضا داغستانی امروز اظهار داشت: روز جمعه 9 آذر در ساعت 17:29 دقیقه به‌ دنبال تماس با نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید حسینی شهدای سه راهی تیل جمعیت هلال احمر تسوج و اعلام مصدومیت دو نفر و گرفتاری گروه کوهنوردان در ارتفاعات کوه‌های روستای الماس بخش تسوج (ارتفاعات لیلانلار)، دو تیم امداد کوهستان به همراه مسئول امداد و نجات شعبه برای امدادرسانی با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی وانت وست نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی اولیه، تیم‌های اعزامی اعلام کردند که دو مصدوم مشاهده شده‌اند که شامل یک مرد 61 ساله که به علت سقوط از ارتفاع با شکستگی و خونریزی زانوی پای راست مواجه شده و مصدوم دوم نیز زن میانسالی است که پس از برخورد با زمین با خراشیدگی دست و سر مواجه شده است.

داغستانی خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی و تاریکی هوا و خیس بودن زمین باعث مصدومیت آنها شده بود و هر دو مصدوم به همراه 21 نفر گرفتار، پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به همراه بقیه اعضا گروه گرفتار شده به پائین کوه انتقال و مصدومان نیز به درمانگاه تسوج جهت درمان تکمیلی انتقال یافتند.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها