ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی توسط فوتبالیست خوزستانی

ورزشکار خوزستانی، رکورد ۳۰ هزار روپایی متوالی در کشور را به ثبت رساند.

ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی توسط فوتبالیست خوزستانی

سجاد مطوری، ورزشکار اهل شهرستان کارون، امروز به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) و هفته بسیج، اقدام به ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی متوالی کرد.

این ورزشکار خوزستانی از ساعت ۶ صبح امروز کار خود را در سالن ورزشی هادی‌آباد کارون آغاز کرد و در مدت زمان چهار ساعت و ۲۰ دقیقه موفق به ثبت رکورد ۳۰ هزار روپایی متوالی شد.

دو داور خوزرستانی نیز از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی، مسوول نظارت و ثبت این رکورد بودند.

ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده فرماندار شهرستان کارون نیز در این برنامه ورزشی حضور داشتند.

سجاد مطوری اظهارکرد: از این که توانستم به هدفم برسم خوشحالم و اکنون حس بسیار خوبی دارم. جا دارد از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاون توسعه ورزش این اداره کل و هم‌چنین فرماندار کارون قدردانی کنم.

وی بیان کرد: پیش از این یک ورزشکار یزدی رکورد ۲۱ هزار روپایی متوالی را در دست داشت که خدا را شکر من امروز توانستم این رکورد را بشکنم و رکورد ۳۰ هزار روپایی را به ثبت برسانم.

این روپایی زن خوزستانی درباره برنامه آینده‌اش نیز گفت: تصمیم دارم در صورتی که حمایت شوم، ۱۹ بهمن ماه نیز رکورد ۹ هزار روپایی در یک ساعت را به ثبت گینس برسانم. امیدوارم در این راه مسوولان ورزش خوزستان به من کمک کنند.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها