سالن ورزشی جدید در کهگیلویه و بویراحمد احداث نشود

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان به لحاظ سالن‌های ورزشی به‌ویژه در روستاها اشباع شده بنابراین سالن ورزشی جدید مگر در موارد ضروری در استان احداث نشود.

سالن ورزشی جدید در کهگیلویه و بویراحمد احداث نشود

عزیز فیلی عصر امروز در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به پایین‌بودن کیفیت مصالح ساختمانی استان، به‌زودی شهرداران سه شهر بزرگ استان یعنی یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به‌همراه مدیران ادارات دارای طرح‌های عمرانی برای کسب تجربه و بهبود کیفیت مصالح ساختمانی از واحدهای تولید مصالح ساختمانی شهر شیراز بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان به لحاظ ساخت سالن ورزشی به‌ویژه در روستاها اشباع شده است، افزود: دیگر نیازی به احداث سالن ورزشی در استان نیست بلکه اولویت با طرح‌های نیمه‌تمام بوده و سالن ورزشی جدید مگر در مواقع ضروری ساخته نشود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف استان خواست از موازی‌کاری در اجرای طرح عمرانی از یک نوع در روستاها خودداری شود.

فیلی با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند هماهنگی با فرمانداران است، گفت: نوعی از این موازی‌کاری را در روستای سرآسیاب یوسفی شاهد هستیم که سه اداره سه سالن ورزشی احداث کرده‌اند و این کار اتلاف هزینه بوده است.

در این نشست 26 طرح عمرانی شهرستان بهمئی بررسی شد که چهار مورد کیفیت متوسط و 22 مورد کیفیت خوب داشتند.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها