تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی علت ریزش پل سوم بشار یاسوج

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی‌های فنی و یافتن علت ریزش بخشی از پل سوم بشار در اثر بارندگی‌های اخیر خبر داد.

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی علت ریزش پل سوم بشار یاسوج

پروژه پل سوم بشاریاسوج که فاز نخست آن خردادماه امسال با هدف کاهش بار ترافیکی در ورودی شهر یاسوج افتتاح شده بود با گذشت حدود پنج ماه از افتتاح در بارندگی‌های اخیر بخشی از آن فرو ریخت.

عزیز فیلی از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی‌های فنی و یافتن علت ریزش بخشی از پل خبر داد و اظهار داشت: این پل شب گذشته برای اطمینان بیشتر مسدود و تردد از آن ممنوع شد تا کارشناسی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر مجبور هستیم ناچارا راه را باز کنیم، افزود: باید ایمن‌سازی لازم در مورد این پل انجام شده و آب را به سایر دهنه‌ها منحرف کنیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا جایی که امکان دارد باید مصالح درشت جلو و پشت پل ریخته شود تا در مقابل حرکت و واژگونی ایستادگی کند.

فیلی از همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری، بنیاد مسکن، راهداری و همچنین پیمانکاران استان خواست ماشین‌آلات و دستگاه‌های لازم را برای ایمن‌سازی این پل در اختیار مجری کار قرار دهند.

وی همچنین از پلیس راهور خواست با نصب علائم هشداردهنده پل را تحت کنترل داشته باشد تا هیچ خودرویی با سرعت از روی آن رد نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها