استاندار آذربایجان شرقی بعد از بازنشستگی ‌به کجا می‌رود؟

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بنده تا ۲۶ آبان ماه در سمت استاندار آذربایجان شرقی هستم و از روز یک‌شنبه هفته آینده هم رسما بازنشسته خواهم بود.

استاندار آذربایجان شرقی بعد از بازنشستگی ‌به کجا می‌رود؟

مجید خدابخش با بیان اینکه بنده جزو استانداران بازنشسته کشور در اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستم اظهار داشت: بنده تا 26 آبان ماه در سمت استاندار آذربایجان شرقی هستم که شنبه در همایش استانداران و فرمانداران مرزی کشور در تهران شرکت کرده و از روز یکشنبه هفته آینده هم رسما بازنشسته خواهم بود.

وی افزود: در جلسه درس اخلاق که شبیه شورای اداری بود در دقایقی سخنرانی خداحافظی‌ام را اعلام کردم حال با اجرای قانون منع به‌کارگیری منتظر هستیم تا ببینیم وزارت کشور استاندار یا اینکه سرپرست انتخاب می‌کند اگر سرپرستی برای استانداری آذربایجان شرقی انتخاب شود فکر نمی‌کنم مراحل انتخاب استاندار به بیش از دو ماه طول بکشد.

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بعد از شما چه کسی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی خواهد شد؟ گفت: انتخاب سرپرست برای استانداری آذربایجان شرقی هنوز قطعی نیست.

خدابخش در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اخیراً در فضای مجازی نام‌های بهبودی و شبستری برای سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی دیده می‌شود لطفاً دراین‌باره اگر اطلاعاتی دارید بفرمائید؟ افزود: آقایان بهبودی و شبستری در لیست 30 نفره ای که وزارت کشور برای استانداران تنظیم کرده بود قرار دارند اما بنده از قرارگیری نام‌های بهبودی و شبستری در لیست سرپرست‌ها اطلاعی ندارم.

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به اینکه بعد از استانداری، برنامه کاری‌تان چیست؟ گفت: دو سه مورد از کارخانجات بزرگ کشور خواستار همکاری شده‌اند که از هفته آینده یکی را انتخاب کرده و در یکی از واحدهای تولیدی بزرگ بخش خصولتی کشور در تهران مشغول به‌کار می‌شوم.

مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان جزو 14 استانداری است که بازنشسته می‌شود.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها