مرکز دندانپزشکی فاقد مجوز در اسفندان تعطیل شد

یک مرکز دندانپزشکی فاقد مجوز در روستای اسفندان از توابع بخش دیشموک تعطیل شد.

مرکز دندانپزشکی فاقد مجوز در اسفندان تعطیل شد

مرتضی فضیلت‌فر از تعطیلی مرکز دندانپزشکی بدون مجوز در روستای اسفندان در منطقه دیشموک خبر داد و اظهار کرد: مردم نباید به کسانی که خدمات بدون مجوز ارائه می‌کنند اعتماد کنند.

وی در ادامه گفت: دندانپزشکی که بدون مجوز در روستای اسفندان فعالیت دندانپزشکی غیر مجوز داشت و در این حرفه پزشکی فاقد صلاحیت در امور درمانی و دندانپزشکی بود با هماهنگی مقام قضایی از فعالیت وی جلوگیری شد.

فرمانده پاسگاه انتظامی اسفندان گفت: فعالیت این فرد بدون مجوز قانونی انجام می‌شد که بر اساس تماس‌های مردمی، با دستور مرجع قضایی تعطیل شد.

وی اذعان کرد: حفظ سلامت و امنیت عموم هموطنان از اصلی‌ترین وظایف مسؤولان است و نیروی انتظامی با مجوز دستگاه قضا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در این قبیل موارد با متخلفین حوزه سلامت برخورد جدی خواهیم داشت.

فضیلت‌فر افزود: شخص متخلف دندانپزشک که فاقد مجوز این رشته پزشکی بود به صورت سیار در سطح حوزه استحفاظی اسفندان و در منزل شخصی بدون رعایت جوانب پزشکی و سلامت افراد اقدام به خدمات دندانپزشکی می‌کرد که کاری خطرناک بود و باید تعطیل می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد هیچگونه مدارک هویتی دال بر دندانپزشک بودن به این یگان ارائه نداد و همچنین برخی افراد منطقه اسفندان از وی شاکی بودند که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

فرمانده پاسگاه انتظامی اسفندان گفت: از اهالی روستاها تقاضا می‌شود در صورت مشاهده چنین خدماتی حتما به نیروهای بازرسی و شبکه‌های درمانی اطلاع رسانی کنند تا مشکلی برای سلامت افراد به وجود نیاید.

روستای اسفندان در 35کیلومتری از مرکز شهر دیشموک واقع است.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها