وزش باد شدید در شمال سیستان وبلوچستان/کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دما

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه با نفوذ توده هوای سرد به شمال استان وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک می شود.

وزش باد شدید در شمال سیستان وبلوچستان/کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دما

علی ملاشاهی اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی طی ۳ روز آینده در سطح استان سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر خواهیم داشت و تا روز یکشنبه روی دریای عمان و در سواحل به ویژه در نواحی غربی و همچنین در ارتفاعات مرکزی استان شرایط برای رگبار باران، رعد و برق و تند باد لحظه ای فراهم است.

وی افزود: همچنین تا روز شنبه وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی در نوار غربی استان سیستان و بلوچستان سبب بروز پدیده گرد و خاک و کاهش موقتی دید در جاده های «زاهدان -بم» و «بزمان- بم» می شود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه با نفوذ توده هوای سرد به شمال استان وزش باد شدید با سرعت ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر برساعت در منطقه سیستان سبب خیزش گرد و خاک می شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا از روز یکشنبه در نیمه شمالی استان به تدریج حدود ۶ تا ۸ درجه کاهش می یابد، تصریح کرد: طی این مدت دریای عمان به ویژه در نواحی غربی مواج است.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها