دونده همدانی مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرد

رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان همدان گفت: وحید علی نجیمی دونده همدانی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان ایران مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرد.

دونده همدانی مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرد

سمیه سهیلی با بیان این مسابقه فینال ماده 200 متر کلاس T12 مسابقات پاراآسیایی جاکارتا عصر دوشنبه برگزار شد اظهار داشت: وحید علی نجیمی دونده همدانی تیم ملی دو و میدانی کم بینایان و نابینایان ایران در این ماده به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات دست یافت.

وی افزود: نجیمی در دو ماده دیگر نیز شانس کسب مدال دارد.

سهیلی با بیان این که کسب عنوان طلای نجیمی در این مسابقات با شکستن رکورد همراه بود گفت: مدال طلای این دونده همدانی نهمین طلای کاروان ایران تا به اینجای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا بود.

سهیلی عنوان: حمید اسلامی دیگر دونده همدانی تیم ملی ایران در مسابقات پارااسیایی جاکارتا که سابقه حضور در پاراالمپیک 2016 را در کارنامه خود دارد در تاریخ نوزدهم مهرماه برای کسب مدال در پیست مسابقات حاضر می‌شود.

وی تاکید کرد: مهدی موسوی به عنوان مربی و حسین صالحی به عنوان دونده همراه نیز از استان همدان تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران را در مسابقات پارآسیایی جاکارتا همراهی می‌کنند.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها