کسب مدال نقره توسط سامان پاکباز دربازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره توسط سامان پاکباز در رقابتهای دوومیدانی بازیهای پارا آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد.

کسب مدال نقره توسط سامان پاکباز دربازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی

سید محمد تقی علوی در رابطه با جزئیات خبر، افزود: صبح امروز سه شنبه ۱۷ مهرماه در مسابقات دوومیدانی بازیهای پارا آسیایی جاکارتا که در کشور اندونزی در حال برگزاریست، سامان پاکباز ملی پوش قدرتمند هم استانی توانست در ماده پرتاب وزنه و با پرتابی به مسافت ۱۵ متر و ۱۹ سانتیمتر بعد از ورزشکاری از کشور ازبکستان به مقام دوم و مدال نقره این ماده دست یابد.

علوی تصریح کرد: بعد از سامان پاکباز دیگر ورزشکار کشورمان مسعود حیدری با پرتابی به مسافت ۱۴ متر و ۴۷ سانتیمتر به مقام سوم دست یافت.

وی ضمن ابراز خرسندی از کسب این مقام ارزشمند پاکباز، عنوان کرد: پاکباز در این رقابتها در دو ماده پرتاب وزنه و پرتاب دیسک شرکت کرده و این امید داریم در ماده پرتاب دیسک برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

علوی همچنین به حضور صادق خادمی به عنوان مربی تیم ملی در ماده پرتاب نیزه در این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: بعد از محسن پاکباز برادر سامان پاکباز که به عنوان مربی برادر خود در این رویداد بزرگ ورزشی حضور دارد، صادق خادمی به عنوان مربی پرتاب نیزه در این رقابتها حضور دارد و این افتخاری ارزشمند برای جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد است.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها