برگی دیگر از "مشکلات زنجیره‌ای" شهرک گلستان بجنورد+تصاویر

۲۰ هزار نفر از ساکنان گلستان شهر بجنورد پس از گذشت سال‌ها و ماه‌ها از عملیات حفاری برای بخش‌های مختلف از نبود روکش آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر رنج می‌برند.

برگی دیگر از "مشکلات زنجیره‌ای" شهرک گلستان بجنورد+تصاویر

20 هزار نفر از ساکنان گلستان شهر بجنورد پس از گذشت سال‌ها و ماه‌ها از عملیات حفاری برای بخش‌های مختلف از نبود روکش آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر رنج می‌برند.

ساکنان این شهرک بزرگ بجنورد عدم توجه شهرداری به مجموعه مسکن مهر گلستان را عامل مهم عدم ساماندهی مشکلات این شهرک دانسته و معتقدند: شهرداری بجنورد هیچ عزمی برای برطرف کردن مشکلات این منطقه نداشته و عدم وجود فضاهای مناسب شهری٬ یک معضل بزرگ در این شهرک 20 هزارنفری است.

در این میان شهردار بجنورد خواستار ورود استاندار برای تعیین تکلیف تحویل گلستان شهر شد و گفت: راه و شهرسازی یا باید نواقص در این مجموعه مسکونی را برطرف کند و یا اعتبار مورد نیاز برای برطرف کردن این نواقص را در اختیار شهرداری قرار دهد تا ما خود نسبت به برطرف کردن ایردها و نواقص اقدام کنیم.

روح‌الله براتیان اظهار کرد: اکنون شهردرای بدون اینکه تکلیف و مسئولیتی در خدمات‌رسانی به ساکنان گلستان شهر داشته باشد نسبت به خدمات‌رسانی در برخی زمینه‌ها مبادرت دارد اما برای خدمات بیشتر مستلزم این است که این مجموعه مسکونی تحویل شهرداری شود که این امر هنوز بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه شهرداری وظایفی دارد که سازمان‌های دیگر انجام نمی‌دهند گفت: اکنون شهرداری آتش‌نشانی، شهرداری ناحیه، ناوگان حمل و نقل عمومی و جمع‌آوری زباله را در گلستان شهر انجام می‌دهد. استانداری باید در نشستی با راه و شهرسازی نتیجه تحویل گلستان شهر به شهرداری را یکسره کند.

براتیان اظهار کرد: اکنون به لحاظ ایجاد فضای سبز، اجرای شبکه فاضلاب، جمع‌آوری آب سطحی، نخاله‌برداری، اجرای معابر، پیاده‌رو، بوستان و روشنایی ایرادهایی در گلستان شهر وجود دارد که باید برطرف شود.

وی گفت: این اقدامات وظایف راه و شهرسازی است که انتظار می‌رود انجام دهد و یا اعتبار مورد نیاز را تامین و در اختیار شهرداری قرار دهد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها