دعوت دختر فوتبالیست آذربایجان شرقی به تیم ملی جوانان

دختر فوتبالیست آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران دعوت شد.

دعوت دختر فوتبالیست آذربایجان شرقی به تیم ملی جوانان

کتایون خسرویار ۲۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر دعوت کرد که در این بین نام دختر فوتبالیست استان آذربایجان شرقی نیز به چشم می خورد.

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از ۲۳ شهریورماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌ شود و در این اردو مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی نیز حضور خواهد داشت.

فاطمه شبان، مرضیه فیضی، میترا مسعودی، گلنوش خسروی، ملیکا قاسمی و زهرا غریب‌زاده از اصفهان؛ هاینه خداپرستی، فاطمه امیری و فاطمه قاسمی از فارس؛ غزاله بنی طالبی و زهرا علیپور از چهارمحال و بختیاری؛ مارال ترکمان، غزاله صالحی پور، محدثه گود آسیایی،مریمی محمدی از البرز؛ هانا حنیفه، هستی سهرابی، سمیرا محمدپور و فاطمه مختومی از کردستان؛ شیوا سلمان‌پور و زهرا خدابخشی از مازندران؛ مهدیه محمودی‌ نیا و زهرا علیزاده از کهگیلویه و بویر احمد؛ زهرا کیانی از خوزستان، ثنا صادقی از کرمانشاه و فاطمه محمدی از خراسان رضوی دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی دختران هستند.

اردوهای تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۹ سال دختران به منظور حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌ های قهرمانی جوانان فوتبال بانوان آسیا در میانمار تشکیل می ‌شود؛ تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم های میانمار، فلسطین و لائوس هم گروه است.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها