سرگردانی ۷ ساعته مسافران اصفهان - بوشهر/ علت تاخیر پرواز مشخص شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی علت تاخیر هفت ساعته پرواز اصفهان به مقصد بوشهر را ورود دیر هنگام هواپیما به این فرودگاه اعلام کرد.

سرگردانی ۷ ساعته مسافران اصفهان - بوشهر/ علت تاخیر پرواز مشخص شد

شهرزاد سلیمی پور مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی گفت: پرواز شماره ۳۴۲۵ متعلق به شرکت ایران ایر از مبدا فرودگاه مهرآباد، قرار بود ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود که به دلیل تاخیر در ورود هواپیما به فرودگاه اصفهان پس از هفت ساعت تاخیر در ساعت ۱۵ و ۳۰ انجام شد.
وی ادامه داد: بر اساس قانون تاخیر‌های بیش از سه ساعت، مسافران این پرواز برای پذیرایی و دریافت خدمات به جایگاه تشریفات اختصاصی منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با اشاره به اینکه شرکت ایران ایر مطالبات این مسافران را پاسخگو بوده است، گفت: این پرواز امروز پس از هفت ساعت از فرودگاه اصفهان به مقصد بوشهر انجام شد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پرواز‌های داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه‌های کشور عمل می‌کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرود‌های اضطراری و هدایت شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها