بانوان استان همدان در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۵ مدال کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بانوان ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ۱۸ مدال کسب کردند که سهم بانوان همدانی ۵ مدال بود.

بانوان استان همدان در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۵ مدال کسب کردند

رسول منعم ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بااشاره به اینکه در مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از استان همدان ۸ ورزشکار، ۲ مربی و ۳ داور در کاروان اعزامی ایران حضور داشتند، عنوان کرد: ورزشکاران همدانی ۷ مدال از این بازی ها کسب کردند.

وی بابیان اینکه در بازی‌های آسیایی کسب ۷ مدال توسط ورزشکار استان همدان در شرایطی رقم خورد که در دوره گذشته تنها ۳ مدال توسط ورزشکاران همدانی کسب شده بود، عنوان کرد: کسب ۷ مدال انفرادی و تیمی توسط ورزشکاران استان همدان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، رکوردی تاریخی برای ورزش این استان محسوب می شود.

وی بابیان اینکه نسبت به دوره گذشته شاهد رشد ۱۲۰ درصدی مدال آوری ورزشکاران همدانی در بازیهای آسیایی بوده ایم؛ به درخشش بانوان همدانی در این رقابتها اشاره کرد و افزود: بانوان ایران در این رقابتها ۱۸ مدال کسب کردند که سهم بانوان همدانی ۵ مدال بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: ۲۸ درصد از سهم مدال آوری بانوان ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا متعلق به بانوان همدانی بود.

منعم باابراز رضایت از عملکرد بانوان قایقران استان همدان در این رقابتها گفت: دو بانوی قایقران همدانی؛ تنها ورزشکاران کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا بودند که موفق شدند هر کدام ۲ مدال از این مسابقات کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در کنار این مدال آوری ورزشکاران شایسته استان همدان، عملکرد وحید خراقانی به عنوان مربی تیم ملی قابل تقدیر بوده و تلاش‌های هادی سالم، بهاره سیفی و بیژن حدری به عنوان داور در مسابقات آسیایی اندونزی نیز باعث سربلندی جامعه ورزشی استان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان توجه به ورزش قهرمانی و رشد شاخص‌های آن را از جمله مهمترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان برشمرد.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها