همدان قهرمان مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان شد

دبیر هیئت کشتی استان همدان گفت: در مسابقات کشتی فرنگی انتخابی بزرگ‌سالان استان همدان تیم شهرستان همدان به مقام قهرمانی دست یافت.

همدان قهرمان مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان شد

مجتبی توتونی با بیان اینکه مسابقات کشتی فرنگی انتخابی بزرگ‌سالان استان همدان روز جمعه به میزبانی شهرستان همدان برگزار شد اظهار داشت: تیم شهرستان همدان با 160 امتیاز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی افزود: در این دوره 75 کشتی‌گیر از 9 شهرستان استان همدان در 5 دور به رقابت پرداختند.

توتونی عنوان کرد: تیم‌های تویسرکان با 155 و اسدآباد با 92 امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های فامنین، نهاوند و بهار نیز به ترتیب چهارم تا ششم شدند در رابطه با نتایج انفرادی این مسابقات هم گفت: در وزن 55 کیلوگرم علیرضا حسینعلی بیگی، در وزن 60 کیلوگرم مهران محسنی، در وزن 67 کیلوگرم امیرحسین گروسی، در وزن 82 کیلوگرم فرامرز بیات و در وزن 97 کیلوگرم سجاد نادر بیگی از تیم شهرستان همدان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی تصریح کرد: در وزن 62 کیلوگرم محمدحسین عبدالوند از تویسرکان، در وزن 72 کیلوگرم حسین قاسمی از بهار، در وزن 77 کیلوگرم محمدامین دالوند از کبودرآهنگ، در وزن 87 کیلوگرم محمدامین حمیدی اصل از رزن و در وزن 130 کیلوگرم سجاد امیدی از اسدآباد بر سکوی نخست ایستادند.

توتونی تأکید کرد: نفرات نخست اوزان ده‌گانه در قالب تیم کشتی فرنگی استان همدان به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها