مدارس و تمام کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های استان همدان تعطیل شد

مدارس و تمام کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های استان همدان تعطیل شد

براساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان همدان به دلیل بارش سنگین برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی و جاده‌های استان همدان و سختی تردد تمام کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر استان تعطیل است.

بر این اساس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در اطلاعیه‌ای جداگانه اعلام کرد امروز تمام کلاس‌های آموزشی علوم پایه و دانشکده‌های موجود در سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد تعطیل است.

مراکز آموزشی درمانی بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت، درمانگاه‌های شهری و روستایی و بخش‌های بالینی و آزمایشگاه‌ها و حوزه کاری کارکنان و کارکنان اداری دانشکده‌ها، کارورزان پزشکی بالینی اعم از دستیاران، رزیدنت‌ها، اینترن‌های دانشگاه فعال بوده و شامل این تعطیلی نیستند.

فعالیت کارکنان اداری به جز مراکز درمانی با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می‌شود.

همچنین روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و سختی تردد تمام کلاس‌های آموزشی امروز دوشنبه 25 بهمن ماه دانشگاه بوعلی‌سینا در ساعات 8 صبح تا 12 ظهر تعطیل و فعالیت‌های اداری با یک و نیم ساعت تأخیر برقرار است.

در این رابطه روابط عمومی دانشگاه آزاد استان همدان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام کلاس‌های آموزشی امروز دوشنبه 25 بهمن به دلیل ریزش سنگین برف و برودت هوا تعطیل است و فعالیت اداری با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

بارش سنگین برف مدارس برخی مناطق استان همدان را تعطیل کرد

به گزارش تسنیم براساس اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به دلیل بارش سنگین برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی برخی مدارس استان همدان امروز دوشنبه 25 بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل شد.

بر این اساس تمام دوره‌های تحصیلی نواحی 1 و 2 همدان، اسدآباد، بهار، لالجین، کبودرآهنگ، گل تپه، فامنین، قهاوند، رزن، سردرود، قروه، ملایر، نهاوند، خزل، جوکار و سامن و همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در تویسرکان و قلقلرود به دلیل بارش سنگین برف در نوبت صبح امروز دوشنبه 25 بهمن ماه تعطیل اعلام شدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها