تاریخ نام و یاد شهدای شکست حصر نبل و الزهرا را فراموش نمی‌کند

تاریخ نام و یاد شهدای شکست حصر نبل و الزهرا را فراموش نمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به سالروز شهادت تعدادی از دلیرمردان خوزستانی در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که ارواح طیبه شهدا از عالم بالا بر ما زمینیان نظاره می‌کنند. پیام شهدای گلگون کفن به همه ما این است که راه ما را ادامه دهید و کار ما تمام کنید، مسیر ما را بروید و لحظه‌ای دست از انقلاب اسلام انقلاب اسلامی برندارید.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان پیروی و حمایت از ولایت خارج را یکی دیگر از سفارشات شهدا عنوان کرد و گفت: 22 بهمن ماه امسال با نخستین سالگرد شهادت رزمندگان دلیر و شهدای عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشیین نبل و الزهرا سوریه مصادف بود.

وی شهدای شکست حصر شهرهای نبل و الزهرا را مردان غیرتمندی دانست که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و محاصره این 2 شهر شیعه‌نشین را بعد از چند سال شکستند و تصریح کرد: این درس روشنی است برای نظام سطله که بدانند اگر در برابر دین ما بایستند در برابر همه دنیای آنها خواهیم ایستاد. شهدای شکست حصر شهرهای نبل و الزهرا در شمار ستارگان درخشان و فروزانی هستند که تاریخ نام و یاد آنها را فراموش نخواهد کرد و آزادگان عالم در آینده با این ستارگان راه ایثار و مجاهدت را پیدا خواهند کرد.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: به ارواح طیبه این شهدای عزیز درود می‌فرستیم و از خدای متعال همجواری آنها با شهدای کربلا را مسئلت می‌نمائیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها