رتبه ۷ کنکور رشته تجربی:‌ در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم

‌امیر حسین زارع رتبه ۷ کنکور سراسری رشته تجربی گفت: یکی از آرزوهایم این است که بر سر قبر شهید حججی حاضر شوم چون در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم.

رتبه ۷ کنکور رشته تجربی:‌ در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم

امیرحسین زارع صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برای شرکت در کنکور برنامه‌ریزی زیادی داشتم و اگر زحمات پدر مادر و تلاش‌های شبانه روزیم نبود این رتبه نصیبم نمی‌شد و خدا را بابت این رتبه شاکرم.

وی افزود: دوست دارم دانشگاه پزشکی تهران قبول شوم و یکی از آرزوهایم این است که بر سر قبر شهید حججی حاضر شوم چون در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم.

رتبه هفت کنکور رشته تجربی گفت: در کلاس‌های تقویتی برای کنکور شرکت نکردم و از ائمه اطهار تمسک جستم و دوست دارم بعد از اتمام تحصیلات به شهر خودم برگردم و به مردم خدمت کنم.

مادر امیرحسین زارع نیز در حالی که اشک در چشمانش حلقه بسته بود گفت: رتبه فرزندم را مدیون خون شهدا هستم چون امیرحسین در سایه امنیت توانست به اینجا برسد.

وی بیان کرد: برای اینکه فرزندم بتواند در کنکور موفق شود لازم نبود نذر زیادی کنم من تنها نذری که کردم این بود که فرزندم را نذر شهید حججی کردم و شهید را قسم دادم که به فرزندم اعتماد به نفس دهد تا بتواند در کنکور موفق شود و آرزویم این است که بتوانم هر چه زودتر با خانواده شهید حججی دیدار و بر سر مزار این شهید حاضر شوم.

وی با بیان اینکه فرزندم به امور دینی و مذهبی اهمیت زیادی می‌دهد اظهار داشت: در سایه خون شهدا و امنیت کشور است که جوانان با استعداد در کشور رتبه‌های خوب را کسب می‌کنند و دست تک تک مادران شهدا را می‌بوسم و رتبه فرزندم را تقدیم به خانواده شهدا می‌کنم .

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امیر حسین
    0

    احسنت‌‌‌..اللهم عجل لولیک الفرج...(رتبه برتر کنکور)

  • پریا
    0

    عزیزم افرین به این قلب پاکی که توی سینه تو میتپه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      همه ما تحت عنایت شهدا هستیم.چون شهدا کاری رو نیمه کاره رها نمیکنند اونها برای نجات ما خون دادند و حال هدفشون رو ادمه میدن.اما فقط بعضی ها چون این جوان موفق میبینند و بقیه درخواب غفلتند

  • ناشناس
    0

    افرین امیرحسین👏👏👏👏

    مام دعاکنین😞😔😔😔😔😔

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها