تبلور وحدت شیعه و سنی در دیار وحدت" درمیان" طنین‌انداز شد + تصاویر

تبلور وحدت شیعه و سنی در دیار وحدت" درمیان" طنین‌انداز شد + تصاویر

مردم دیار قلعه‌های کهن برای ناامیدی دشمنان، پاسداری از حرمت خون شهیدان و قدردانی از آرامش و امنیت کشور و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر به میدان آمدند تا حماسه وحدت بیافرینند.

امروز روزی است که مردم شیعه و سنی دیار وحدت دست در دست هم لبیک گویان، استوارتر از همیشه و با صلابت در راهپیمایی حضور یافته و ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با حضور خود جواب دشمنان را می‌دهند.

مردم شهرستان "درمیان" در 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور و نشاط خود در راهپیمایی اقتدار و عظمت ایران را به نمایش گذاشتند و همچون 38 سال گذشته باری دیگر با آرمان‌های امام (ره )، شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.

امروز نسل‌های مختلف انقلاب از پیرو جوان، کارمند و کارگر، زن و مرد، کودک و نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو دوشادوش هم فریاد "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

استکبار جهانی بداند که همه چیز را خود مردم انتخاب می‌کنند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم ولایی شهرستان درمیان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم شهرستان درمیان نمونه وحدت هستند که سال‌ها است با الفت و همدلی و انسجام در کنار یکدیگر در تمامی صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسمین سید محمد باقر عبادی افزود: از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متعهدانه برای شکل‌گیری انقلاب تلاش کردند و بعد از پیروزی انقلاب نیز علمای شیعه و سنی به صورت برادروار در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است از طرف خداوند متعال اذعان داشت: در نظام جمهوری اسلامی مسئولان را مردم انتخاب می کنند از نماینده تا خبرگان و حتی رهبری به صورت مستقیم و با غیر مستقیم در تصمیم‌گیری مشارکت دارند.

مردم "درمیان" با حضور خود پاسه یاوه گویان شرق و غرب را دادند

فرمانده سپاه شهرستان "درمیان" اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را بیمه می‌کند و مردم با حضور خود بار دیگر سیلی محکمی بر صورت آمریکا زده و پاسخ همه تهدیدها و گزینه‌های روی میز را دادند.

سرگرد حسین خدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تصریح کرد: دشمنان بر این تصور هستند که با فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها بتوانند ملت را وادار به تسلیم کنند اما ملت ایران اسلامی سال‌ها است که ایستادگی کرده و بار دیگر با حضور خود زیاده‌خواهی‌های دشمنان را می‌دهند.

وی افزود: چشم همه دنیا به سمت برگزاری این مراسم است و ملت ایران هر ساله با شعارهای خود و با حضور پررنگ خود حماسه‌ای بزرگ خلق کرده که این حضور دشمنان را مایوس می‌کند.

خدادادی اذعان داشت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدایی است که برای دفاع از ارزش‌ها جان خود را فدا کردند و امروز وظیفه همه است که با حضور خود نشان دهیم راه شهدا ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان درمیان شیعه و سنی با وحدت و پیروی از ولایت و در پاسخ یاوه‌گویان شرق و غرب به صحنه آمدند و حماسه‌ای دیگر به تاریخ زرین انقلاب افزودند.

راهپیمایی 22 بهمن بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکا است

مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان فردوس همراه با ملت ایران، با شرکت گسترده در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب بیعتی مجدد کرده و به فرمان رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

به گزارش خبرنگار تسنیم بیش از 10 هزار نفر زن و مرد، کوچک و بزرگ با شرکت در راهپیمایی این روز تاریخی، صحنه‌ای بیاد ماندنی در تاریخ انقلاب را رقم زدند.

راهپیمایان در حالی که شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، و شعارهایی بر علیه مواضع ضد ایرانی رئیس جمهور جدید آمریکا میداند مسیر خیابان‌های امام خمینی، میدان پانزده خرداد و شهید مدرس را پیمودند و در مصلای بزرگ نماز جمعه اجتماع کردند.

در این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت شد که با تکبیرهای کوبنده مردم تایید شد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه فردوس در این مراسم گفت: حضور مردم در صحنه برای نظام تولید قدرت می‌کند و هر چه حضور مردم بیشتر باشد قدرت نظام و ولایت بیشتر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی غلامی تصریح کرد: امروز باید شعارها و اهداف مهم و اصلی انقلاب برای نسل جوان تبیین شود تا آنها را حس کنند.

وی استقلال‌خواهی و قطع وابستگی به خارج در تمام عرصه‌ها، مراقبت از نفوذ دشمن و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان، آزادی بیان و قلم و عدالت و رفع تبعیض در اجرای قانون را از اصولی دانست که امروز باید با تبعیت از فرامین رهبری بر آنها پافشاری کنیم.

غلامی ولایت را خط قرمز انقلاب دانست و تاکید کرد: به هیچکس اجازه نمی‌دهیم این خط را بکشند و در صدد تضعیف ولایت برآید.

وی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا دانست و اضافه کرد: ترامپ چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد و تا مادامی که این ملت وحدت داشته و مدافع ولایت باشند این کشور آسیب‌ناپذیر است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها