حضور مردم کردستان در حماسه ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

حضور مردم کردستان در حماسه ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: از حضور تاریخی و بی‌سابقه مردم ولایت‌مدار و انقلابی کردستان و سنندج در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تشکر می‌کنیم.

وی گفت: مردم استان کردستان و سنندج با حضور باشگوه و گسترده خود در مراسم راهپمایی 22 بهمن به تمام دنیا پیام دادند که ما همچنان ایستاده‌ایم و از نظام و انقلاب و رهبری حمایت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز مردم کردستان با حضور یکپارچه و بی‌سابقه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان دشمنانی که امید به خیال‌های پوچ خود بسته‌ بودند زدند چون آنها می‌خواهند ملت را از نظام جدا کنند.

وی گفت: مردم کردستان همیشه و امروز نیز بیشتر و بهتر از گذشته در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال داشتند که واقعاً باید از همه آنها تشکر کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه 22 بهمن نماد وحدت امت اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی فقط برای مردم ایران نبود بلکه برای کل مستعضفین جهان و به وِیژه ملت مسلمان و امت اسلامی بود و امیدوارم که جمهوری اسلامی قوی‌تر شود تا بتواند از مسلمانان مظلوم بیشتر دفاع کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها