شفیعی: ملت ایران پاسخ زیاده‌‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را دادند

شفیعی: ملت ایران پاسخ زیاده‌‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را دادند

همزمان با سراسر ایران اسلامی جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن مردم در هفتگل، دیار شهدای والفجر مقدماتی و زادگاه سرداران جاویدالاثر شهید غلامعباس عباسی‌مکوند و شهید محمدکریم ممبینی از جنب مصلای امام جعفرصادق(ع) در چهار راه برق این شهر آغاز شد.

مردم دیار سردار شهید مصدق طاهری و سردار شهید کرم سیاهپور با ندای الله اکبر، لااله الاالله و محمد رسول الله حرکت خود را در خیابان امام خمینی(ره) را آغاز کردند و پس از آن در میدان امام خمینی(ره) اجتماع بزرگی را تشکیل دادند.

شرکت خانواده معظم شهدا

حضور خانواده معظم شهدا در راهپیمایی 22 بهمن هفتگل پرشور بود، خانواده معظم شهیدان موسی و عیسی قیصری، خانواده بسیجی شهید رضا کرمی، خانواده شهید علی‌اکبر مکوندی، خانواده شهید سید رضا حیدری از شهدای انقلاب و خانواده سردار شهید شکرخدا بهمنی در این برنامه حضور داشتند.

همچنین خانواده سردار شهید علی نوری ممبینی، خانواده سرباز جاویدالاثر عباسعلی زنگنه از شهدای عملیات رمضان و خانواده سرباز شهید مسعود آرزومند نیز در راهپیمایی 22 بهمن هفتگل شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

حضور اقوام مختلف در راهپیمایی هفتگل

قشرهای مختلف مردم از بختیاری و قشقایی و عرب گرفته تا روستایی و عشایری و شهری همه و همه در راهپیمایی امروز در هفتگل حضور داشتند و وحدت همیشگی خود را با انسجام بیشتر به رخ همه دشمنان انقلاب اسلامی کشیدند.

جمعی از اهالی و عشایر بختیاری ساکن هفتگل با لباس محلی خود یعنی چوقا و دبیت در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل سر دادند.

همچنین ترک‌های قشایی و اعراب ساکن هفتگل نیز امروز به نشانه وحدت لباس خاص خود را بر تن کردند تا اتحاد و همبستگی اقوام ایرانی را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

به ثمر نشستن انقلاب با خون شهدا

در این برنامه که حجت‌الاسلام علی خلیلی‌پیربلوط، امام جمعه هفتگل در سخنان کوتاهی در اجتماع مردم دیار سردار شهید شکرخدا بهمنی و سردار شهید علیرضا داووی اظهار داشت: از همه شما که در راهپیمایی امروز حضور پیدا کردید تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با تبریک سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران به سادگی پیروز نشد بلکه برای به ثمر نشستن آن شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم.

امام جمعه هفتگل خاطرنشان کرد: مردم هفتگل در همه صحنه‌ها حضور دارند و در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز حماسه‌ای دیگر آفریدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

در راهپیمایی 22 بهمن هفتگل خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) از شهدای مدافع حرم خوزستان نیز حضور داشتند.

انقلاب اسلامی؛ احیای آرمان‌های انبیا الهی

در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم هفتگل و دیار سردار شهید سید عیسی موسوی، حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی احیای آرمان‌های انبیا الهی و تداوم پیام رهبران الهی در طول تاریخ بود.

وی بیان اینکه انقلاب اسلامی با وحدت و اتحاد مردم و با تبعیت از رهبری و مرجعیت دینی به پیروزی رسید، افزود: ملت ایران در طول این 38 سال بعد از پیروزی انقلاب امتحان خود را به خوبی پس دادند.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تصریح کرد: ملت ایران از سال 1357 تا کنون لحظه‌ای دست از بیعت خود با امام امت برنداشتند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای در حد یک چشم به هم زدن هم فاصله نگرفتند.

توصیه‌هایی برای ترامپ

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز را پاسخی کوبنده به زیاده‌گویی‌های ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا دانست و تاکید کرد: به او توصیه می‌کنیم تاریخ انقلاب اسلامی را بخواند و بپرسد، ما ملتی هستیم که امروز به مراتب آبدیده‌تر، مقاومتر و آماده‌تر از سال‌های گذشته هستیم.

حجت‌الاسلام شفیعی با تاکید بر این نکته که امروز انسجام ملی و رهبری باصلابت را داریم، عنوان کرد: ما در کشور جمهوری اسلامی ایران توان دفاعی بسیار بالا و نیروهای مسلح آماده جانفشانی و جانبازی را داریم و لجظه‌ای در دفاع از آرمان‌هایمان درنگ نخواهیم کرد.

وی با یادآوری این نکته که زیاده گویی‌های ترامپ برای ما چیز جدیدی نیست، خاطرنشان کرد: گمان نکند با آنچه که می‌گوید در دل ملت ایران تردید، تزلزل و یا ترسی راه پیدا خواهد کرد نه اینگونه نیست.

پاسخی با مشت‌های گره کرده

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان اضافه کرد: چهار سال فرصت دارد تا صلابت ملت ایران را ببیند زیرا این نخستین 22 بهمن دوران ریاست جمهوری اوست که خروش ایرانی‌ها را می‌بیند.

شفیعی تصریح کرد: این فریادهای برآمده از دل و مشت‌های گره کرده پاسخ ملت ایران به زیاده‌گویی‌های ترامپ است، راهپیمایی امروز درسی برای ترامپ خواهد بود که برود و در روش‌ها، در گفتار و در برخوردهای غلطش تجدید نظر کند.

در ادامه این راهپیمایی قطعنامه‌ روز 22 بهمن قرائت شد و مردم با ندای الله اکبر خامنه‌ای رهبر بندهای آن را تائید کردند، به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز پایان بخش راهپیمایی مردم دیار هفت شهید گمنام در 22 بهمن ماه سال 1395 بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها