برنامه قطعی برق امروز در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد لیست خاموشی‌های اعمال شده امروز دوشنبه را اعلام کرد.

برنامه قطعی برق امروز در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

محمود مشکل‌گشا طهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خاموشی بابرنامه برق براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک مصرف در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، باشت، دنا و لنده این استان امروز دوشنبه 15 مردادماه امسال اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: خاموشی امروز برنامه مدیریت اضطراری پیک بار مصرف در شهرستان گچساران در شهر دوگنبدان از ابتدای پارک دوستی تا انتهای سه راهی از ساعت 11:50 دقیقه تا 13:10 دقیقه اجرا می‌شود.

مشکل‌گشا از قطع و وصل شبکه‌های توزیع برق در مناطق سرچنار و دم چنار بویراحمد از ساعت 10:3- دقیقه تا 14:30 دقیقه امروز خبر داد و افزود: برق پمپاژهای کشاورزی ماهور باشت از ساعت 11:50 دقیقه تا 15:10 دقیقه به همراه شهر سوق، روستاهای تابعه و کارخانه آجر در شهرستان کهگیلویه از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه امروز قطع و وصل می‌شود.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق نیروگاه‌های برق آبی، طرح ماهی و سنگ شکن‌های بین پلیس راه یاسوج تا سی سخت در شهرستان دنا از ساعت 13:50 دقیقه تا 15:10 دقیقه امروز قطع و وصل می‌شود.

مشکل‌گشا از قطع و وصل برق دهستان دشتروم، سپیدار و روستاهای تابعه در شهرستان بویراحمد از ساعت 14:50 دقیقه و 16:10 دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک مصرف خبر داد.

وی تصریح کرد: برق شهر لنده و روستاهای تابعه در شهرستان لنده نیز از ساعت 15:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه امروز براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک مصرف قطع و وصل می‌شود.



منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها