تشییع پیکر مطهر شهید غلامی بعد از 36 سال در نجف‌آباد

معلم و جهادگر شهید حیدر غلامی، بعد از 36 سال از زمان شهادتش بر دستان مردم شهیدپرور نجف‌آباد تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر مطهر شهید غلامی بعد از 36 سال در نجف‌آباد

پیش از ظهر امروز پیکر پاک و مطهر شهید حیدر غلامی از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، بر دستان مردم نجف‌آباد تشییع و در گلزار شهدای نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

شهید حیدر غلامی در سال 61 و در عملیات رمضان در سن 26 سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از گذشت 36 سال به میهن بازگشت و در سالگرد شهادتش در سال 61 بر دستان مردم تشییع شد.

مراسم تشییع این شهید از محل کانون شاهد به‌ طرف گلزار شهدا انجام شد و در میدان امام که شاهد تشییع بیش از 2 هزار و 500 شهید این شهرستان بود، بر پیکر مطهرش اقامه نماز شد.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی قبل از اقامه نماز بر پیکر این شهید در سخنان کوتاهی اظهار کرد: پیام این شهید عزت، شرف، حریت و آزادگی است و پیام زندگی این شهدا این است که شرایط زمان سخت‌تر از شرایط کنونی است و ما صبوری کردیم در دوران هشت سال دفاع مقدس که کشور در شرایط بحرانی اقتصادی و امنیتی قرار داشت، یک نفر دم از کمبود نزد و وحدت و برادری حرف اول را در شکست دشمنان می‌زد.

وی در ادامه بیان داشت: شرایط امروز جامعه سخت‌تر از گذشته نشده مهم این است که با هم باشیم چراکه امید و وحدت است که باعث پیروزی دوباره این نظام در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

امام‌جمعه نجف‌آباد، پیام دیگر شهید را استقلال، آزادگی و حیا و عفت بیان داشت و افزود: بشریت تشنه آن است که در دنیا همه‌چیز هست الا کرامت، شرف و آزادگی انسان و شهدا با نثار خونشان ما را به ابدیت و معاد دعوت کردند.


منبع: فارس

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها