مردم آذربایجان ۲۷ بهمن ماه با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

مردم آذربایجان ۲۷ بهمن ماه با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم علی نواداد ظهر امروز در جلسه هماهنگی دیدار سالانه مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری، با اشاره به تأثیر حضور به‌موقع مردم در مراسم چهلم شهدای 19 دی قم در سال 56 اظهار داشت: 29 بهمن سال 56 برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و باید مراسمات بزرگداشت این روز تاریخی به‌ویژه در دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی این توفیق این دیدار سالانه را یکی از موهبت‌های الهی برای مردم آذربایجان دانست و گفت: هر ساله در این دیدار مقام معظم رهبری بیانات مهمی را مطرح کرده‌اند که نشان از اهمیت این دیدار است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، زمان برگزاری این دیدار را یادآور شد و افزود: این دیدار روز چهارشنبه 27 بهمن در حسینیه امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

نواداد با اشاره به استقبال بالا و تقاضای زیاد برای دریافت کارت حضور در این دیدار، تأکید کرد: امسال باید تلاش کنیم تا افرادی که تا به امروز در این دیدار حضور نداشته‌اند 27 بهمن امکان حضور در مراسم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب بیش از 12 سال با همت مردم آذربایجان و با کسب اجاره از مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این ایام، مراسم دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در حضور ایشان برگزار می‌شود، ابراز داشت: با اتخاذ تدابیر مناسب باید از ناوگان حمل‌ونقل باکیفیت و ایمن برای این سفر استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها