مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان:

مدرسه سازی فرصت خدمت در مسیر تربیت فرزندان و سربازان امام عصر (عج) است

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در استان اظهار داشت : عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راستای انتشار امید آفرینی وعدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس می باشد.

مدرسه سازی فرصت خدمت در مسیر تربیت فرزندان و سربازان امام عصر (عج) است

محمد سعیدی پور با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان خوزستان است عنوان کرد: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.

وی همچنین افزود: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری میکنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص های زیر انجام می‌پذیرد:

۱_ بر اساس اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان 

۲_. برحسب تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان

۳_ اقیلم آب و هوایی هر شهرستان 

۴_  نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه

۵ - براساس مصوبات تعیین شده سفرهای مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری ، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار

مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه با بیان اینکه ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره مند هستیم.

محمد سعیدی پور در پایان یادآور شد:وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است. و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    قیافش شبیه اون ولدالزناییه که

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها