پیام نوروزی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت لوله سازی اهواز فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

محمدرضا دانیاری در پیام تبریکش چنین نوشت:

یا مقلب القلوب و الابصار؛یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال

 

بهار مظهر امید و پیام آور طراوات و رویش است

مقام معظم رهبری 

 

حلول سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان،  فرصتی مغتنم  برای رشد و تعالی معنوی است و نباید از این مجال بی همتا ، کم‌بهره ماند. تقارن ماه عبودیت و بندگی با عید نوروز بهانه‌ای است تا دل‌ها را به نور ایمان روشن و  با سرچشمه های زلال معنویت  مزین کنیم

بهار یکی از شگفت انگیز ترین و زیباترین  جلوه های خداوند در جهان هستی است که می توان با نظاره آن، راهی به سوی ایزد منان یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. با دیدن آن، برکت و الطاف خداوند را به یاد می آوریم و  اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی انسان ها  و همه موجودات، سرازیر است.

بیداردلان، از بهار، درس تحول و نو شدن می آموزند و زنده شدن طبیعت در فصل بهار، یادآور روز رستاخیز و زنده شدن مردگان است، در نتیجه بیداردلان در فصل بهار، به پرهیزکاری خود می افزایند.

خداوند سبحان را شاکریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت سال جدید دیگری را به ما ارزانی داشت تا با الهام از اندوخته های گذشته ، گام در مسیر آینده بگذاریم.

حضرت باری تعالی را سپاسگزاریم که در سالی گذشت با سعی و تلاش بی وقفه و جهاد خستگی ناپذیر مجموعه ساعی شرکت لوله سازی اهواز فعل خواستن توانستن را به معنای واقعی کلمه به ظهور و بروز برسانیم و در جهت حمایت از صنعت و صیانت از چرخه تولید کشور و تحقق وعده های دولت مردمی اتقافات و تحولات مثبتی را رقم بزنیم.

رجاء واثق دارم در سال جدید ضمن اجرای راهبردها و سیاست های دولت مردمی با ترسیم مسیر حرکتی و تحولی جدید ضمن بهره گیری از تجربیات گذشته و اجرایی کردن ظرفیت های بالقوه موجود؛ ایفای تعهدات و استمرار رشد تولید و بهره وری را شاهد باشیم.

لازم می دانم از زحمات صادقانه و کوشش بی دریغ یکایک همکاران عزیز، در جهت دستیابی به اهداف عالیه شرکت صمیمانه قدردانی و فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوات که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و امتداد شکوه ماه معنوی و متبرک رمضان کریم را به ملت شریف ایران ، مردم ولایتمدار خوزستان و همکاران پرتلاش تبریک عرض  می کنم. سالی سرشار از سلامت ، برکت و معنویت را از درگاه ایزد منان برای همگات مسالت دارم.

photo_2024-03-20_08-40-35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی پور
    0

    انشاءالله سال خوبی برای همه کارکنان، شرکت لوله سازی اهواز، هلدینگ و... باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها