دعوت مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز برای مشارکت حداکثری در روز انتخابات

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با صدور پیامی خانواده بزرگ این شرکت ، مردم شریف استان خوزستان و همه آحاد جامعه را برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند ماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

دعوت مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز  برای مشارکت حداکثری در روز انتخابات

متن  پیام مهندس محمدرضا  دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز  بدین شرح است: 

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم

اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد ماند. مهمترین مظهر این حضور، انتخابات است. (مقام معظم رهبری)

اقتدار و امنیت ایران اسلامی حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت جانبازان و آزادگان سرافرازی است که وجود امروز ما بدون شک مرهون فداکاری و از خود گذشتگی این قهرمانان راستین است . 

ملت قهرمان ایران در مقاطع حساس تاریخ همواره جهانیان را با حضور پرشور و حماسه آفرینی بی بدیل خود شگفت زده و متحیر نموده است .

 

11 اسفند ماه، میعادگاه حماسه  حضور پرشور مردم ولایتمدار و بابصیرت ایران اسلامی است تا بار دیگر با نمایش وحدت، همدلی و بصیرت، شکوه و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلاب مقدس مان را در برابر تمامی توطئه ها و نیرنگ‌های دشمنان ، وطن فروشان و بدخواهان  بیمه نمائیم .

اینجانب از همه آحاد جامعه ایران اسلامی بویژه همکاران  پرتلاش و جهادگر در شرکت معظم لوله سازی اهواز دعوت می کنم با مشارکت حداکثری خود در  انتخابات پیش رو ؛ در لبیک به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری،برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی با هدف فردایی روشن رقم بزنند . بی گمان این حضور حماسی  و باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند موجب عزت  و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور و سربلندی ملت همیشه قهرمان ایران خواهند بود .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

محمدرضا دانیاری

 مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    هر کی رای ندهد یک لوله در ماتحتش بکنید

  • ناشناس
    0

    همان لوله ها که تولید می کنی داخل ک......خودت و هم...پاچه خوار

  • ناشناس
    0

    هم رفیق دزدی وهم شریک قافله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها