شهردار اهواز بیان کرد

تلاش برای روشنگری با برپایی نمایشگاه روایت خدمت

شهردار اهواز گفت: وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دشمن یکی از دغدغه‌های رهبری بوده به همین دلیل در سال‌های اخیر کلیدواژه جهاد تبیین را مورد استفاده قرار داده‌اند تا مسئولین از آن استفاده نمایند.

تلاش برای روشنگری با برپایی نمایشگاه روایت خدمت

رضا امینی شامگاه _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در آئین افتتاح اولین نمایشگاه روایت خدمت شهرداری اهواز اظهار کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ماه شعبان تقارن یافت، این امر را به فال نیک می‌گیریم، علی رغم تلاش‌هایی که دشمن برای ایجاد نا امیدی در کشور ایجاد کرد، مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آن‌ها کوبیدند همچنین در روز یازده اسفند مشت دوم را کوبنده‌تر خواهند زد.

وی افزود: هرساله در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با استفاده از بنگاه‌های سخن‌پراکنی خود تلاش می‌کند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد اما به لطف خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا کنون در این امر موفق نبوده است.

شهردار اهواز گفت: وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دشمن یکی از دغدغه‌های رهبری بوده به همین دلیل در سال‌های اخیر کلیدواژه جهاد تبیین را مورد استفاده قرار داده‌اند تا مسئولین از آن استفاده نمایند، این نمایشگاه نیز در راستای جهاد تبیین بوده تا با روشنگری و نشان دادن اقدامات شهرداری در ۳۰ ماه گذشته و سالیان قبل مردم را دلگرم نمائیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها