کلاس‌های درس مقطع ابتدایی شهر اراک روز دوشنبه غیرحضوری شد

با توجه به افزایش شاخص آلاینده گوگرد دی اکسید در هوای اراک و پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص پایداری آلودگی هوا، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی کلاس‌های درس مقطع ابتدایی در روز دوشنبه ۱۸ دی ماه غیرحضوری شد.

کلاس‌های درس مقطع ابتدایی شهر اراک روز دوشنبه غیرحضوری شد

بر اساس اطلاعیه کارگروه اضطرار استان مرکزی، در روز دوشنبه ۱۸ دی ماه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اراک تعطیل خواهد بود و کلاس‌های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود و امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌گردد و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: ضمن درخواست جهت کاهش تردد در فضای باز، استفاده از ماسک و مصرف مایعات، میوه و سبزیجات به‌منظور کاهش اثرات سوء آلودگی هوا توصیه می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس در میادین پُرتردد شهر اراک مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک ممنوع است و ادارات کل ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها