مدیرعامل شرکت حریر خوزستان :

شرکت حریر خوزستان پتانسیل و ظرفیت توسعه خطوط جدید را دارد/ حمایت‌های مسئولان و هلدینگ های بالا دستی برای توسعه خطوط نیاز است

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: با‌ کارجهادی و برنامه‌های استراتژیک شاهد تحول در شرکت حریر خوزستان خواهیم بود.

شرکت حریر خوزستان پتانسیل و ظرفیت توسعه خطوط جدید را دارد/ حمایت‌های مسئولان و هلدینگ های بالا دستی برای توسعه خطوط نیاز است

ارسلان غمگین اظهار داشت: شرکت حریر خوزستان یکی از شرکت های خوب و دارای توان فنی بسیار بالاست که بنده با همکاری مدیران و کارکنان سعی در ارتقا بهتر و خوبتر شدن این شرکت را داریم و در حال حاضر به دنبال تهیه برنامه ی استراتژیک خیلی قوی  هستیم که به شرکت هلدینگ و شستا تقدیم تا اعتماد صاحب سهام را نسبت به این شرکت را جلب کنیم.

وی اعتماد صاحب سهام را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اعتماد هلدینگ‌های بالادستی بدون شک موجب رشد و ارتقای شرکت حریر خواهد شد. ان‌شالله پس از اثبات خودمان با کار و تلاش و بدست آوردن اعتماد صاحب سهام برای اخذ مجوزهای لازم، اقدام به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این شرکت گام‌های خوبی برداشته میشود.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان تصریح کرد: با ارائه طرحهای توجیهی، و حمایت هلدینگ بالادستی ، گسترش توسعه ای شرکت را برنامه ریزی خواهیم کرد.

غمگین با اشاره به برنامه های بلند مدت در این شرکت اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های جهادی و هچنین حمایت‌ و همکاری های هلدینگ های بالادستی شاهد احداث دو کارخانه جدید در حوزه تولید خمیر کاغذ و بسته بندی باشیم. 

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در ادامه پتانسیل و ظرفیت‌های استان خوزستان و این شرکت را برای اجرای طرح‌های توسعه ای بسیار بالا دانست و گفت: طرح ‌های توسعه ای نیاز شرکت حریر خوزستان هستند که حتما این طرح‌ها را در برنامه استراتژیک خود دنبال می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان با اشاره به عملکرد گذشته در این شرکت افزود: مدیران قبلی در این شرکت زحماتی کشیدند اما همچنان شرکت در حال حاضر مشکلات بسیاری هم دارد ازجمله این مشکلات، به شدت با کمبود منابع مالی و کمبود مواد اولیه و تجهیزات و کمبود موجودی  انبارها مواجه هستیم که با کمک هیات مدیره در حال برنامه ریزی برای خروج از این شرایط هستیم که ان شالله وقفه‌ای در تولید ایجاد نشود.

غمگین با اشاره به یک سری جرائم در مورد این شرکت اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرکت حریر در حال حاضر حدود ۷۰ میلیارد ریال جریمه مالیاتی و ۱۲ میلیارد ریال جریمه بیمه‌ای دارد که از مسئولان استان و شهرستان شوش انتظار داریم در حل این مشکلات در کنار ما باشند تا مشکلی برای این شرکت بوجود نیاید.

وی ادامه داد: برای خروج از این بحران از مسئولین شهرستان انتظار داریم در اعطای فرصت، استمهال یا بخشش این جرائم ما را یاری نمایند.

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان بیان کرد: با تلاش شبانه روزی و تفکر جهادی و همراهی پرسنل متخصص فنی، تولیدی و پشتیبانی شرکت حریر و گسترش فرهنگ کار وتلاش جهادی با علاقه پیش می‌رویم.

غمگین ادامه داد: این شرکت بخش فنی خیلی قوی دارد و با پشتوانه چنین پرسنلی و امیدواری و توکل بخدا در حال تهیه برنامه استراتژی بسیار قوی برای توسعه و رشد شرکت می‌باشیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها