مهاجرت معکوس به روستاهای خوزستان درحال تقویت است

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛ چهارشنبه در گردهمایی شوراها و دهیاری‌های استان خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: با حمایت مدیریت ارشد استان، اقدامات خوبی در حوزه روستایی و ارائه خدمات انجام شده است.

مهاجرت معکوس به روستاهای خوزستان درحال تقویت است

خانچی با بیان اینکه نگاه ویژه آیت الله رییسی و دولت مردمی سیزدهم نسبت به خوزستان را شاهد هستیم گفت: به گفته رییس جمهور خوزستان به کارگاه بزرگ عمرانی بدیل شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در ماه های اخیر مهاجرت معکوس را در روستاها شاهد هستیم که نشان از هدف گذاری خوب دهیاری ها دارد.

وی بیان کرد: هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم ولی اعتبارات خوب دولت برای استان خوزستان در حوزه روستایی جای قدردانی دارد.

خانچی اظهار داشت: حدود ۲ هر و ۵۰۰ میلیارد تومان در بحث عوارض آلایندگی در روستاها هزینه شده و ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه در استان تعریف شده که بخش از آن ها انجام شده و این تلاش دهیاری و نگاه خوب حاکمیت است.

وی گفت: اکنون در بحث ناوگان تخصصی حوزه روستایی اتفاقات خوبی رخ داده پ عوارض آلایندگی و کمک های وزارت کشور نیز قابل توجه بوده است.

معاون استاندار خوزستان گفت: امروز شاهد حضور مدیران کل در این گردهمایی بودیم که نشان از عزم و اراده دولت در جهت توسعه همه جانبه استان است.

وی گفت: عدالت عمرانی شعار دولت است و باید در عمل هم نشان داده شود، سعی شده هم افزایی خوبی در دستگاه هایی که در حوزه روستایی ماموریت دارند ایجاد شود.

خانچی عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ روستا مشکل آبرسانی داشتند اما مشکلات آن ها به حداقل رسیده است . در سالهای گذشته از استان های مختلف تانکر آب ارسال می شد اما اکنون به برکت نظام و دولت مردمی این مشکلات به حداقل رسیده است.

وی افزود:هفته گذشته اعتبار خوبی در آب روستایی محرومیت زدایی تخصیص داده شد .

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در زمینه اربعین شکل گرفته و ابتکارات حوزه روستایی خیلی مناسب بود چرا که به خوبی از ظرفیت عظیم دهیاری ها استفاده شد.

وی گفت: همواره اولویت نظام از ابتدا تاکنون، بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات بوده است ؛ اگر دنبال منابع دیگر در سالهای آینده هستیم باید نمایندگان قوی و انقلابی داشته باشیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها