تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شرکت حریر خوزستان

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان شوش با حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده دیدار و گفتگو کرد.

تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شرکت حریر خوزستان

 ارسلان غمگین مدیرعامل حریر خوزستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان شوش با حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در این دیدار توضیحاتی در ارتباط با عملکرد و آخرین وضعیت شرکت حریر ارائه کرد.

غمگین در ادامه افزود: تمام تلاش ما براین است که بتوان هر چه بیشتر موانع پیش روی بخش تولید و صنعت را برطرف کرد.

 مدیرعامل حریر خوزستان بر اهتمام این مجموعه به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد و ادامه داد: زمان برای خدمت بسیار کوتاه است و فرصت ها به زودی به پایان می رسد و تا زمانی که فرصت داریم باید با انجام کارهای جهادی و اقدامات شاخص نقش بسیار موثری در جهت عزت و سربلندی کشور ایفا نماییم.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تمام تلاش و همت همکاران بر این است که  در حوزه تولید در شرکت حریر خوزستان شاهد تحقق شعار سال باشیم.

مدیرعامل حریر خوزستان گفت: قطعا در حوزه تولید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری این مهم را به اثبات خواهیم رساند و نشان خواهیم داد که با وجود تحریم های ظالمانه ، با کمک مدیران و همکاران متخصص می توانیم توسعه را پیش ببریم و با جدیت این امر پیگری خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده امام جمعه شهرستان شوش ضمن تبریک به حضور جناب آقای غمگین بعنوان مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت : امیدواریم حضور جنابعالی در این صنعت بتواند جایگاه حریر را در استان و کشور ارتقا ببخشد و بحث توسعه مورد توجه قرار بگیرد و با توجه به نام گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری انشاالله شاهد یک تحول در این شرکت باشیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    یعنی اگه یه روز تبلیغی از لوله وموله خوزستان نذارید اون روز شب نخواهد شد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها